روکش صندلی کوییک

در زبان انگلیسی «Quick» به معنای تند و تیز و چابک است .نام کوییک برعکس آنچه که قبلا در اذهان بود کلمه انگلیسی نیست این نام از نام روستاهایی در کامیاران و هرمزگان برداشته شده است .خودروی کوییک متفاوت ترین خودروی ایرانی است که تا به امروز تولید شده است زیرا دارای برتری هایی نسبت به سایر خودروهای ایرانی است .ما نیز به عنوان تولید کننده روکش صندلی به تولید روکش صندلی کوییک در انواع جنس و رنگ پرداخته ایم .

مشخصات کامل روکش صندلی کوییک

یکی از مهمترین ویژگی روکش صندلی این است که در عین زیبایی ، مراقبت کامل از صندلی ها و نیز اسایش راننده و سایر سرنشینان خودرو را فراهم نماید .

در نظر بگیرید سرنشینان خودرو و راننده در ساعاتی که روی صندلی خودرو نشسته اند مدام روی صندلی سر بخورند راحت نباشند و ابر زیر روکش صندلی از استحکام کافی برخوردار نباشد ! چه اتفاقی میفتد ؟!

راننده و سرنشینان خودرو باید در طول سفر و در زمانی که روی صندلی نشسته اند با ارامش کامل و بدون خستگی روی صندلی بنشینند و با حس خوب سفر کنند .خستگی مفرط رانندگانی که از روکش صندلی مرغوب استفاده نمیکنند به خطر می افتد .

یک روکش صندلی خوب در برابر نور خورشید تغییر رنگ نمیدهد و در زمانی که لکه ای روی صندلی افتاد به راحتی با یک دستمال مرطوب پاک شود .

روکش کوییک در مدلهای متنوع تولید میشود. انتخاب روکش صندلی به نظر شما بستگی دارد .به طور معمول و اکثریت به اتفاق مشتریان ما روکش صندلی چرم را انتخاب میکنند زیرا دارای رنگ های زیبایی است و ماشین شما را بسیار لوکس و شیک نشان میدهد و با یک دستمال مرطوب و مقداری واکس زیبایی خود را دوباره بدست میاورد .ست روکش صندلی چرم شامل روکش صندلی جلو و عقب – روکش فرمان چرم-روکش دنده -بالشتک گردن -کف پایی در صورت سفارش است که زیبایی اتاق خودروی شما را دوچندان میکند .

انواع مدل روکش صندلی کوییک تولید شرکت مارشال

شرکت مارشال تولید کننده انواع روکش های چرم مناسب خودروی کوییک و کوییک آر است که به هیچ عنوان پوسته پوسته نمیشود  ، روکش صندلی کوییک مخمل یک دست و مخمل چرم بدون ریزش و ساییده شدن- روکش صندلی پارچه ای ، روکش کتان ، برزنتی و…. در رنگ بندی های متنوع تولید میشود .برای سفارش با شماره های درج شده در ذیل صفحه تماس حاصل فرمایید.

انواع روکش صندلی چرم

ــ چرم طبیعی:

این نوع چرم اگر چه قیمت بسیار بالایی دارد و کیفیت آن نیز بسیار جذاب به نظر می‌رسد، اما برخلاف تصور طول عمر زیادی ندارند.

ــ چرم‌های صنعتی:

این نوع چرم از لحاظ قیمت، به نسبت چرم طبیعی بسیار به صرفه‌تر است و حتی می‌توان گفت که ماندگاری و طول عمر بیشتری نیز دارد.
ــ چرم‌های حاصل از مشتقات نایلون:

این نوع چرم که از جنس نایلون میباشند ، بدترین نوع روکش صندلی به شمار می‌روند و دوام و طول عمر بسیار پایینی دارند.

از ایراداتی که به روکش صندلی چرمی گرفته اند ؛ این است که روکش صندلی چرم کوییک پوسته پوسته میشود !!!این حرف جای تامل دارد !!اگر شما از تولید کنندگان مجاز اقدام به خرید روکش صندلی بکنید مطمئن باشید روکش صندلی شما براحتی پوسته پوسته نمیشود. شما میتوانید قبل از خرید روکش صندلی چرم از تولید کننده درباره این موضوع پاسخی قانع کننده بخواهید .

شرکت مارشال روکش های چرمی خود را گارانتی دار و به صورت مکتوب شده در اختیار مشتریان خود قرار میدهد .

ایراد دیگری که به روکش صندلی چرمی گرفته اند گرما و سرمای این روکش ها در فصول مختلف سال است .روکش صندلی چرم در فصول گرم و سرد سال دارای گرما و سرمای شدیدی میشود برای جلوگیری از گرما و تعریق بهتر است عرقگیر های حصیری و چوبی استفاده کنید .

مطلب مهمی که باید متذکر شویم اینست که برای خرید روکش صندلی بهتر است به تعداد تکه های دوخته شده در روکش چرم دقت کنید .روکش صندلی چرمی هر چقدر تعداد تکه های بیشتری داشته باشد بهتر و مقاوم تر است .

روکش صندلی پارچه ای کوییک

از مهم ترین خصوصیات روکش صندلی پارچه ای کوییک میتوان به زیبایی و تنوع در طرح و رنگ  , راحتی و مدت عمر بیشتر اشاره کرد  روکش های پارچه ای موجب زیباتر شدن دکوراسیون داخلی ماشین می گردد این نوع بر خلاف نوع چرمی خود در فصول گرم و سرد باعث تعریق بیشتر و یا انتقال سرما به بدن نمی شوند . اما در خصوص معایب آن نیز باید گفت بر خلاف نوع چرمی که زود پاک می شود در صورت ایجاد لکه ممکن است شما را دچار مشکل کند .

بهترین ویژگی روکش صندلی برای خودروی کوییک و انواع خودروها چیست ؟

بهترین ویژگی روکش صندلی خودروی کوییک عمر مفید و مقاومت بالای روکش صندلی است .روکشی که انتخاب می کنید باید به راحتی از هر گونه لکه و گرد و خاک پاک شود .روی صندلی احساس راحتی کنید و اذیت نشوید .رنگ روکش صندلی بهتر است یک رنک خوب و ملایم باشد تا شما را خسته نکند .روکش صندلی را حتی الامکان با رنگ اتاق و کمربند همرنگ و یا از نظر هارمونی همسان باشد بخرید .

قیمت روکش صندلی کوییک

به دلیل اینکه قیمت روکش صندلی متنوع می باشد لطفا برای استعلام قیمت ها تماس بگیرید.