فروشگاه آنلاین انواع روکش صندلی خودرو

 

کارخانه مارشال تولید کننده انواع روکش صندلی خودرو ( فروشگاه آنلاین انواع روکش صندلی خودرو )

 

کارخانه مارشال تولید کننده روکش صندلی انواع خودروی ایرانی

کارخانه  مارشال تولید کننده انواع لوازم و تزئینات خودرو از سال ۱۳۷۶ کار خود را در زمینه تولید انواع روکش صندلی  ،کفپوش ، بالشتک گردن ، گردگیر دنده ، دور فرمان ،عرقگیر و…آغاز نمود .گروه صنعتی مارشال بالغ بر 100 خیاط ، کارگر و کارمند دارد که در زمینه تولید روکش صندلی مهارت بالایی دارد .

روکش صندلی مارشال در انواع مدل های vip- روکش اسپرت – روکش های فری سایز – روکش صندلی فانتزی – روکش برای هر سلیقه ای تولید میشود

 

انواع روکش صندلی شرکت مارشال

( روکش صندلی پراید ،روکش صندلی انواع پژو ، روکش صندلی دنا ، روکش صندلی ساینا ، روکش صندلی سمند ، روکش صندلی کوییک ، روکش صندلی تیبا )

چرا باید از کارخانه مارشال روکش صندلی خرید ؟روکش صندلی کارخانه مارشال تهیه شده از بهترین نوع پارچه در بازار است که به هیچ عنوان خراب نمی شود و تغییر رنگ نمی دهد . ابر استفاده شده در این نوع روکش ها از ابر با ضخامت 9میلیمتر تهیه شده است که بر اثر نشستن طولانی خراب نمی شود و به سرنشینان حس خوبی می دهد .نخ های ابریشمی بسیار محکم در گلدوزی و دوخت تانکی درجه یک یکی دیگر از مزیت های خرید از مارشال است .

تنوع در طرح و رنگ بندی نشان از سلیقه تولید کننده است 😍ما برای هر سلیقه ای یک روکش تولید کرده ایم 😍. ارسال روکش تک و عمده به سراسر کشور یکی دیگر از افتخارات ماست . کیفیت روکش صندلی خود را تضمین می کنیم با ضمانت نامه کتبی روکش مارشال را خریداری نمایید .

کیفیت روکشهای صندلی  شرکت مارشال در مدت چند سال اسبابی برای  صادرات به چندین کشور همسایه (ترکیه – عراق -افغانستان -آذربایجان و…) شده است .امید است بتوانیم با تولید انبوه و با حفظ کیفیت در سالهای آتی صادرات خود را به اکثر کشورهای جهان توسعه دهیم .

1 2
تماس با مدیریت فروش