روکش صندلی ال 90 مدل لاماری

نام محصول : روکش صندلی ال 90 مدل لاماری

کد محصول : 1100

جنس روکش صندلی : چرم درجه یک 090

آستر : ابر 7 میلیمتری

تمام گلدوزی با نخ ابریشم و توسط ماشین آلات درجه یک خارجی

دوخت : درشت تانکی بهترین نخ بازار

مناسب : ال90 ( رنو تندر 90 )

رنگ بندی : دارد

ضمانت : دارد

نصب : نداریم

ارسال : داریم

برند : مارشال

توضیحات تکمیلی روکش صندلی ال 90 مدل لاماری

رنو ال 90 با نام دقیق داچیا لوگان یک خودروی کاملا اقتصادی  که برگرفته از رنوی رومانیایی استاین خودرو از سال 90 تولیدش متوقف شده اما همچنان پابرجاست !

شرکت تولیدی مارشال در طی چندین دهه فعالیت در زمینه تولید روکش صندلی تندر 90 در مدل های پاکتی ، vip ، پناماپلاس این بار به تولید روکش صندلی ال 90 مدل لاماری پرداخته است .

روکش صندلی تندر یا همان ال 90 را چگونه انتخاب کنیم؟

نحوه انتخاب روکش صندلی ال 90 

  • انتخاب جنس
  • توجه به جنس محصول
  • انتخاب رنگ
  • توجه به رنگ روکش صندلی با تریم داخلی ال 90
  • توجه به نوع دوخت
  • توجه به ابر آستر

ویژگی های این روکش صندلی :

روکش صندلی ال 90 طرح لاماری یکی از جدید ترین و شیک ترین مدل های طراحی شده در شرکت مارشال است که دارای کیفیت بسیار بالایی است . چرم به کار رفته در این نوع روکش صندلی دارای کیفیتی بی مثال است که این امر سبب تقاضای بالا و در نتیجه فروش فوق العاده این محصول در طول این مدت کوتاه شده است. چرم به کار رفته در این نوع روکش چرم 090 است که دارای تراکم بالاست و به واسطه نشست و برخاست های زیاد و همچنین تغییرات هوایی به هیچ عنوان تغییری در آن حاصل نمیشود.این روکش صندلی از چرم درجه یک بوده پوست پوست نمیشود ترک نمیخورد و کیفیت آن همتراز برندهای خارجی است.

رنگ روکش نیز در زیر نور خورشید تغییری نمیکند این روکش صندلی همانند روکش صندلی های تولید کارخانه مارشال صادراتی هستند و مورد تایید همسایگان مان قرار گرفته است .

مخمل به کار رفته در این نوع روکش صندلی ( روکش صندلی ال 90 مدل لاماری ) مخمل ژاپنی درجه یک است که در نوع خود بی نظیر میباشد .این مخمل پرز ندارد و در اثر دست کشیدن سایه نمی اندازد و همچنین پرژ نمیدهد رنگ پس نمیدهد و بسیار با کیفیت است .

طبق تحقیقات به عمل آمده از ال 90 ،صندلی‌های این خودرو از لحاظ طراحی ارگونومیک آن چنان مناسب ساخته نشده‌اند و پس از نشستن نه چندان طولانی روی آنها احتمال بروز کوفتگی، کمر درد و خستگی در بدن سرنشینان وجود دارد. ما روکش صندلی های ال 90 طرح لاماری را طوری طراحی کرده ایم که این مشکل برای سرنشینان آن وجود نداشته باشد با ابر 7 میلیمتری که درر آستر این روکش صندلی قرار داده ایم ضخامت آن را بالا برده ایم.تا سرنشینان ال 90 با آرامش خاطر به مسافرت خود ادامه دهند.

رنگ بندی این روکش صندلی مناسب هر سیقه ای است و با فضای داخلی اتاق مچ شده و طیف رنگی بسیار زیبایی را تجربه خواهید کرد.

قیمت روکش صندلی ال 90

روکش صندلی ال 90 در انواع جنس تولید شده است به همین دلیل قیمت این روکش صندلی متفاوت خواهد بود.برای استعلام قیمت روکش صندلی ال 90 مخمل چرم ، کان چرم و چرم کافیست با شماره 09190475083 تماس حاصل فرمایید و یا از طریق پیام در پیام رسانهای واتس اپ ، ایتا و روبیکا با ما در تماس باشید.

انواع جنس روکش صندلی ال 90 مدل لاماری :

  • روکش صندلی ال90 کتان چرم
  • روکش صندلی ال 90 چرم
  • روکش صندلی ال 90 مخمل چرم ایرانی
  • روکش صندلی ال 90 مخمل چرم خارجی

توجه کنید در حال حاضر فقط  روکش صندلی ال 90 لاماری در مدل های چرم ، مخمل چرم خارجی و کتان چرم موجود است.

رئوکش صندلی ال 90 مدل لاماری

روکش صندلی ال 90 مدل لاماری

نحوه خرید روکش صندلی ال 90 طرح لاماری

از اینکه ما را انتخاب کرده اید سپاسگزاریم  به منظور سفارش روکش صندلی ال 90 می توانید با ما در تماس باشید  و پس از پر کردن فرمی که در اختیارتان قرار میدهیم اگر محصول مورد نظر موجود باشد ظرف مدت یک الی سه روز کاری در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

پرسش مشتریان درباره روکش صندلی ال 90

ایا روکش صندلی را میتوان از ابر ضخیم تر استفاده کرد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم این ابر استاندارد ترین ابر روکش صندلی است که برای ال 90 تولید شده است. شرکت های دیگر ابر ال 90 را ابر نیم سانت استفاده میکنند که این ضخامت بسیار کم است و سرنشینان دچار خستگی می شوند. اما روکش صندلی ال 90 مدل لاماری کارخانه مارشال دارای ضخامت بسیار بالا است و از ابر 7 میلیمتری استفاده شده است .

پر فروش ترین رنگ روکش صندلی ال 90 چیست؟

از انجایی که ما خودمان روکش صندلی های ال 90 را طراحی کرده ایم زیباترین رنگ هایی که با تریم داخلی این خودرو هارمونی دارد را دوخته و در اختیار شما قرار میدهیم اما اگر رنگ خاصی مد نظر شماست می توانید سفارش داده تا طبق سلیقه تان تولید کنیم. پرفروش ترین رنگ روکش صندلی ال 90 مدل لاماری به ترتیب طوسی مشکی طوسی تمام و تمام مشکی است .

آیا روکش صندلی ال 90 مدل لاماری برای کسانی که کمر درد دارند مفید است؟

ما در قسمت کمر روکش صندلی ال 90 مدل لاماری یک بالشتک کوچک تعبیه کرده ایم که گودی کمر را پر کرده و از خستگی سرنشینان جلوگیری میکند. اما اگر مشکل ستون فقرات دارید با پزشکتان صحبت کنید.

جدید ترین طرح روکش صندلی ال 90

در حال حاضر مدل لاماری یکی از جدید ترین مدل های روکش صندلی در کشور است که فروش بسیار بالایی در مدت 3هفته داشته است و این در نوع خود بی نظیر است و نشان دهنده قدرت این مدل روکش صندلی است.

روکش صندلی تمام مخمل برای ال 90

یکی از سوالاتی که مشتریان ما از ما میپرسند خرید روکش صندلی تمام مخمل یا تمام پارچه است . یکی از کارشناسان تولید روکش صندلی میگوید درست است که روکش تمام مخمل دارای قیمت بسیار بالایی است اما توصیه میشود در خرید روکش صندلی نهایت دقت را مبذول دارید روکش ترکیبی چرم و پارچه حالت صندلی ها را حفظ کرده و به زیبایی فضای داخلی ماشین شما کمک میکند.

 

 

4 دیدگاه برای روکش صندلی ال 90 مدل لاماری مخمل چرم خارجی کد محصول 1100

  1. م. رضایی نژاد

    بسیار با کیفیت بود از پاسخگویی و ارسال به موقع ممنونم

  2. seyedreza

    خدایی اصلا فکر نمیکردم برای ماشین ال 90 هم بشه یک همچین چیزی طراحی کرد
    ازتون خریدم نصب کردم حال کردم مرسیییییی

  3. moghadam

    سلام روکش ال 90 لاماری رسید دستم عالی بود فکر نمیکردم بااین قیمت اینقدر خوشگل و باکیفیت باشه

  4. اصلانفر

    رنگی که برام انتخاب کردی عالی بود کیفیتش هم اصلا فکر نمیکردم اینقدر عالی باشه قیمتش نصف جاهای دیگس اما کیفیتش از همه جا بهتره

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیریت فروش