روکش صندلی پژو

کارخانه مارشال تولید کننده انواع روکش صندلی خودروی پژو و انواع خودروهای ایرانی و خارجی می باشد .تولید روکش صندلی پژویی با اولین تولید این خودرو در کشور اغاز گردید ما مفتخریم که سالیان سال در تولید این نوع روکش صندلی خدمت بزرگی به دارندگان انواع پژو کرده ایم .

در سال 1882 توسط ازمان پژو تولید شد اولین پژو یک خودرویی سه چرخ بود که جزو نخستین خودروهای جهان می باشد . پژو در مدلهای متنوع تولید شده است و تاکنون نیز جزو بهترین خودروهای جهان به شمار میروند .

انواع مدل های روکش صندلی پژو

شرکت مارشال با سابقه 27 ساله ای که در تولید این نوع روکش صندلی دارد هر ساله مدل های شیک و جدیدی که در بازار روکش صندلی این خودرو وجود دارد بی نظیر است .

مدل جنسیس ، جگوار ، پاناما ، پاناما پلاس ، VIP ، سوپر VIPو غیره

جنس پارچه روکش صندلی تولید شرکت بزرگ مارشال

روکش صندلی تمام چرم مارشال

روکش صندلی تمام چرم مارشال در مدل های vip  ، پاناما پلاس ، پاناما ، جنسیس ، مازراتی و…. تولید شده است . چرمی که در این نوع روکش صندلی به کار گرفته شده است چرم 090 بهترین نوع چرم روکش صندلی در بازار است که به هیچ عنوان پوست پوست و ساییده نمی شود .گرما  و  سرما در این نوع چرم به هیچ عنوان تاثیری ندارد و سرنشینان را در تابستان و زمستان اذیت نمی کند .

روکش صندلی چرم مخمل مارشال

روکش صندلی مخمل چرم مارشال در مدلهای فوق دارای چرم درجه یک و مخمل لیزری ضد ریزش تولید شده است . این نوع مخمل در نوع خود بی نظیر است و با کشیدن دست سایه نمی اندازد و پس از استفاده پرز پرز نمی شود و رنگ پس نمی دهد .

روکش صندلی جودون ضخیم مارشال

روکش جودون بغل چرم نیز یکی دیگر از انواع روکش صندلی مارشال است که در دو نوع سنگین و سبک تولید شده است .

روکش صندلی اطلسی مارشال

روکش صندلی برزنتی مارشال

پارچه برزنتی یکی از انواع بسیار مقاوم روکش صندلی است که در انواع مدلها و رنگ بندی متنوع تولید شده است .

انواع رنگ بندی روکش صندلی

همانطور که اشاره شد روکش صندلی مارشال در مدلها و طرح های متنوع تولید شده است . کیفیت بسیار بالا در نوع روکش صندلی و دوخت و مدل و همچنین تنوع در رنگ بندی این نوع روکش صندلی سبب افزایش روز افزون مشتریان ما شده است .

ترکیب رنگ های روکش صندلی :

مشکی ( مشکی یک دست – مشکی دوخت قرمز – مشکی قرمز -کرم مشکی -مشکی ابی – مشکی زرد)

قرمز ( قرمز مشکی -مشکی دوخت قرمز )

کرمی ( کرمی یکدست –

روکش صندلی کنف مخمل مارشال

برای خرید انواع روکش های صندلی خودروهای ایرانی و خارجی با ما در ارتباط باشید …